Bill Granger: De (perfecte) man in de keuken

Kookboek bill Granger, de perfecte man in de keukenMijn ‘perfecte’ man in de keuken is al jaren Bill Granger. Deze Australische kok doet mijn hart vaak sneller kloppen, omdat hij (net als ik) houdt van simpel, lekker en snel koken.

Onlangs kwam zijn kookboek uit ‘De (perfecte) man in de keuken’. En omdat ik wel een man in de keuken kan gebruiken, dook ik meteen in zijn kookboek. Dit boek is een verzameling van de beste recepten uit zijn eerdere kookboeken, dus een deel was voor mij niet nieuw. Toch zitten er ook wel leuke verrassende nieuwe recepten in (althans voor mij), die wilde ik dus meteen even uitproberen.

Bill's aardbeientaartjesNa een middag shoppen wilden mijn moeder en ik even snel iets lekkers maken. Als hoofdgerecht hadden we asperges (met Hollandse garnalen en gamba’s). Als toetje wilden we iets met aardbeien, maar dat moest dan wel snel klaar zijn. Mijn perfecte man in de keuken had toevallig een recept voor aardbeientaartjes die erg snel klaar waren! Gemakkelijk om te maken en heeel erg lekker!!

De (perfecte) man in de keuken is uitgegeven door uitgeverij Terra Lannoo. Wil je het ook hebben? Bestel het dan hier.

2 thoughts on “Bill Granger: De (perfecte) man in de keuken

  1. Pingback: September in woord en beeld | Alles over eten

  2. Pingback: Foodblogevent recept: Hartige taart met ui en pompoen | Alles over eten

Leave a Reply

