Evenement: de Streekmarkt in Utrecht

Een keer per maand vindt in Utrecht de Streekmarkt plaats, op de Twijnstraat. Ruim een jaar geleden herontdekte ik dit deel van mijn oude, vertrouwde stadje al, omdat er zoveel leuke restaurantjes en lunchrooms zijn èn een aantal biologische en ambachtelijke winkels. Dat juist daar nu de Streekmarkt wordt georganiseerd verbaasde me dan ook helemaal niets!

De streekmarkt in Utrecht

Morgen is het weer zover, zondag 3 juni. Dus heb je nog geen plannen, dan kun je zondag even een kijkje nemen op de markt. En wie weet kom je me dan wel tegen, want ik ben er ook! Over het hoe en wat ga ik nog niets verklappen, dat zie je tijdens de Streekmarkt of lees je later op mijn blog!

2 thoughts on “Evenement: de Streekmarkt in Utrecht

  1. Pingback: Streekmarkt in Utrecht | Alles over eten

Leave a Reply

