Restaurantrecensies

Al sinds ik hier ben loop ik rond met het idee om restaurantrecensies te gaan schrijven. Ik vind het leuk om uit eten te gaan en me vooral te laten verrassen. Nu is de Griekse keuken in veel restaurants hetzelfde, dus het is de bedoeling om hier je weg in te vinden en de juiste plekken te vinden. Gelukkig kent Arjan de omgeving hier goed en dat scheelt in de plekken waar je komt.

Ik ben ondertussen in een aantal restaurants al geweest waar ik bijzonder lekker heb gegeten. Alleen mijn echte restaurantrecensies kan ik nog niet schrijven…. (soms weet ik de naam niet meer of niet meer wat ik heb gegeten, etc.) maar het gaat ervan komen!! Ik kijk er naar uit om steeds meer hierover te gaan schrijven en dus legitiem eten mag gaan testen in de verschillende restaurants.  Vanavond gaan we eten bij restaurant Galini, het zit bij ons aan de overkant, dus als ik wil, kan ik tonnetje rond gegeten naar huis rollen;-)

Leave a Reply

