Recensie: Restaurant Petros, Koutouloufari

Al een paar keer was ik erlangs gelopen. Een schattig restaurantje in wit en blauw. Anders dan de andere restaurants op de een of andere manier. Ik hoorde al dat de eigenaren Belgisch waren en ik had de kaart al even snel bestudeerd. Mijn lunch daar was heerlijk. Een perfecte plek om even bij te tanken en te genieten van een lekker glas wijn en simpele Grieks/Mediterraans gerechten.

De smaken zijn zoals ze horen, puur en simpel en dat is ook de manier waarop de eigenaren de tent runnen. Ik heb nog te weinig verschillende gerechten uitgeprobeerd om over de kaart een goed oordeel te geven, maar de crème brulée met Metaxa was echt goddelijk en ook mijn vegetarische groentenschotel (Briam) met feta uit de oven was erg goed. To be continued als ik er binnenkort weer ga eten!

Leave a Reply

