Recepten!

Sinds een paar dagen ben ik in Oostenrijk. Het land waar ik vorig jaar een aantal maanden in een pension heb gekookt. Ik heb toen heel veel recepten uitgeprobeerd en bedacht en die wil ik graag ook via dit blog met je delen. Vanaf vandaag komt er elke dag een nieuw recept online, voor een periode van meer dan een maand!

Dit komt mede doordat ik momenteel met veel kunst- en vliegwerk moet proberen maaltijden klaar te maken. Op de plek waar ik nu woon heb ik één elektrisch kookpitje en het experiment gisteren met pasta maken ging niet zo briljant. Ik ga de komende weken dus ook niet experimenteren met nieuwe recepten (maar wie weet ontstaat er af en toe zomaar iets briljants, net als op de boot afgelopen zomer). En de recepten die ik vorig jaar bedacht zijn ook leuk voor deze winter, ze inspireren ook mij weer om ze te gaan maken (maar dat dan later als ik weer een ‘normale’ keuken heb. Van sommige gerechten was ik het bestaan alweer bijna vergeten.

Leave a Reply

