‘On Tour’

Dit kwartaal ga ik ‘On Tour’. Ik wil mijn missie om te blijven reizen, schrijven en met eten bezig zijn echt in beweging zetten. Daarom ga ik de komende maanden op zoek naar allerlei leuke, lekkere, duurzame, gezonde, biologische restaurants, boerderijen, winkels, etc. Ik wil ze ook daadwerkelijk bezoeken en via mijn blog bekend maken.

De plekken die ik wil bezoeken kunnen in Nederland zijn, maar mogen ook in Duitsland, België, Luxemburg, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Italië zijn.

Heb je een tip voor een plek om te bezoeken, of wil je dat ik bij je langs kom? Laat het me weten, reageer op dit artikel, of mail me. Ik plaats de site dan meteen op mijn inspiratiepagina en kom bij je langs voor een goed gesprek.

Van dit bezoek maak ik een verslag, maar kan ook worden omgezet in een mooie bedrijfspresentatie, indien je dit wenst, laat me dat dan weten, dan neem ik een fotograaf mee.

Leave a Reply

