Site: Ruudmaaz.nl

Afgelopen maandag was ik op het congres Amsterdam Next Foodsteps 2011. Daar kwam ik in aanraking met de nieuwe online supermarkt, Ruud Maaz. Woon je in Amsterdam? Dan kun je vanaf nu al je boodschappen online doen bij Ruud Maaz. Je koopt er verse groenten, brood, zuivel, vlees, vis, voorraadartikelen, huishoudelijke producten en originele cadeaus. Het aanbod komt direct van de boer of lokale producenten. Het eten is lekker, vers, ambachtelijk en met zorg voor mens, dier en natuur geproduceerd.

Het streven van Ruud Maaz is zoveel mogelijk biologisch afbreekbare producten te verkopen en verpakkingen te gebruiken. Daarnaast streven ze naar 0% afval.

Ik ben alleen bij het bekijken van de website al super enthousiast. Het assortiment is uitgebreid en de site ziet er goed en aantrekkelijk uit. Helaas kan ik zelf niets bestellen, maar ik ben benieuwd wat je ervaringen zijn als je wel in Amsterdam woont en via Ruud Maaz bestelt.

One thought on “Site: Ruudmaaz.nl

  1. Pingback: Boodschappen doen een vak? | Alles over eten

Leave a Reply

