Site: Thijl

In het thema ‘leuke, biologische of duurzame initiatieven’, bespreek ik vandaag ‘Thijl‘. Thijl is een 16-jarige ondernemer en bezorgt biologische producten met zijn bakfiets. Dit verhaal is niet alleen leuk omdat het nieuws is en een mooi initiatief, ook omdat Thijl een jonge, maar zeer creatieve ondernemer is die het gewoon doet.

Fotografie: Petra van Vliet

Thijl: “Ik was 14, kende geen ondernemers en had natuurlijk helemaal geen geld. Daarom stuurde ik een e-mail naar investeerder en ondernemer Annemarie van Gaal. Zij nodigde mij uit op haar kantoor, luisterde naar mijn idee en gaf advies. Na meerdere gesprekken met Annemarie en adviezen van medeondernemers op ondernemersforum Higherlevel besloot ik in april 2010 daadwerkelijk te starten. Hierbij kreeg ik financiële ondersteuning van Annemarie van Gaal.” Dit filmpje geeft nog maar eens aan hoe hij van zijn droom een onderneming heeft gemaakt en hoe leuk dat is.

Thijl bezorgt het gehele assortiment van Odin, een van de belangrijkste leveranciers van biologische producten in Nederland. Odin verkoopt een breed assortiment van meer dan 1.500 biologische producten. Dit assortiment bevat alleen producten met een officiëel biologisch keurmerk, hierdoor weet je zeker dat de bestelde producten ook echt biologisch zijn.

Wil je weten of Thijl ook bij jou in de buurt bezorgt? Kijk dan op zijn site, Thijl.nl.

One thought on “Site: Thijl

  1. Pingback: Boodschappen doen een vak? | Alles over eten

Leave a Reply

