Foodwatch: Crystal Clear Shine is Kristalheldere onzinmarketing!

Vandaag maakt Foodwatch bekend dat het product Crystal Clear Shine gebruik maakt van misleidende reclameslogans. Daarnaast dicht ze haar product eigenschappen toe die het niet bezit. “Wie op zijn gezondheid en uiterlijk let kan drankjes als Crystal Clear Shine beter links laten liggen,” oordeelt foodwatch. Door Crystal Clear Shine te drinken zou je volgens fabrikant Vrumona niet alleen gezonder worden, maar er ook stralend uit gaan zien.

Helaas kom je als consument opnieuw bedrogen uit. Het etiket van de variant Crystal Clear Shine Cranberry & Vlierbloesem en de Crystal Clear website is misleidend en zelfs lachwekkend, oordeelt foodwatch.

Ga voor meer achtergrondinformatie over dit onderzoek naar de site van foodwatch.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s