Liekes Lekkers

Op de Oudegracht loop ik langs Liekes Lekkers. Lieke staat te koken als ik binnenkom en ik baal dat ik al zo uitgebreid geluncht heb, want ik had graag iets uitgeprobeerd. Toch werd ik zo enthousiast dat ik voor alle Utrechters nog even een gezonde tip plaats!

Lieke maakt gezond fastfood. Dus heb je geen zin meer om te koken ‘s avonds, ga dan even langs bij Lieke. Lieke verkoopt soep, sap en salades, maar ook broodjes, tussendoortjes en fair trade koffie.

Eet smakelijk!

One thought on “Liekes Lekkers

  1. Pingback: Dagje Utrecht | Alles over eten

Leave a Reply

