Verandering van spijs….

doet eten. En eten doe ik nog wel, maar ik ben niet heel actief aan het koken momenteel. Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor mijn vertrek naar het buitenland en dat betekent dat ik me even laat verwennen door andermans kookkunsten en voornamelijk die van mijn moeder.

Donderdag deed ik nog een klein experimentje met linzen, maar na het eten besefte ik dat ik helemaal niet van linzen houd. Gisteren maakte ik nog een soepje met het restant en als je linzen pureert krijg je best een lekker soepje, stevig en voedzaam dat zeker!

Ondertussen wil ik jullie wel blijven inspireren met nieuwe recepten, dus heb ik de hulp van mijn moeder ingeroepen. Voor haar praktijk bedacht zij ooit een afslankplan waar ook een aantal gezonde recepten in zaten. Dus komen de komende dagen regelmatig recepten van haar hand op de site. Deze recepten zijn over het algemeen voor 2 personen, dus let goed op de hoeveelheden.

Maandag vertrek ik naar Oostenrijk, om vervolgens via Italië (waar ik me weer een weekend ga onderdompelen in heerlijk eten) naar Corfu te reizen. Vanuit Corfu ga ik weer veel experimenteren met lekkere groenten en veel verse gerechten.

Leave a Reply

