Boek: Enjoy!

Enjoy! - Bill Granger

Eén van mijn favoriete koks is Bill Granger. Al een tijdje heb ik zijn kookboeken in huis, maar door meerdere verhuizingen in korte tijd was het boek steeds niet bij mij als ik het wilde hebben. Nu heb ik het weer bij de hand en het boek maakt vrolijk en je krijgt zin om lekker te gaan koken. In Enjoy! vind je gerechten voor elk moment van de dag. Ze zijn simpel, bevatten niet te veel ingrediënten en kunnen in elk huishouden worden gemaakt. Bill is zelf druk, heeft meerdere restaurants en twee kleine kinderen en toch maakt hij iedere dag tijd om goed en gezond te koken.

Een heerlijk kookboek voor elk moment!

Uitgeverij Terra Lannoo (2004)

 Bestel hier Enjoy! van Bill Granger.

One thought on “Boek: Enjoy!

  1. Pingback: Recept: Polenta met tomatensaus | Alles over eten

Leave a Reply

