Time flies….

Het leven is hier heerlijk en omdat we hier elke dag zon hebben en het nu zo’n 35 graden of warmer is, ben ik maar weinig achter mijn laptop te vinden. Gelukkig heeft wordpress een geweldige functie, waarmee je berichten van tevoren kunt inplannen. Dus zet ik vandaag alvast wat berichten klaar, zodat jullie de komende dagen nieuwe recepten krijgen en ik alleen vandaag maar lang achter mijn laptop hoef te zitten. Kan ik de rest van de week weer lekker Vitamine D gaan opsnuiven en genieten van de zon en de zee (en hopelijk een beetje wind in de zeilen).

Zoals ik al eerder vertelde kook ik regelmatig voor de groepen die met ons meevaren en afhankelijk van de grootte van de groep, bepaal ik wat er op tafel komt. Bij grote groepen wordt het een buffet, bij kleinere groepen een driegangenmenu. Dat is wel even wat gepuzzel met een kleine keuken, maar het lukt altijd!

Veel mensen vragen zich af, hoe doe je dat toch? Met dit warme weer in zo’n warme keuken (want als ik sta te koken staat de oven altijd aan, wat de temperatuur van 35 graden natuurlijk nog licht verhoogt). Gelukkig kan ik af en toe even afkoelen door in het water te springen. De foto’s geven een beeld van hoe het er aan toe gaat in de keuken (met dank aan mijn moeder voor deze fotoreportage).

Het uitgangspunt (de boodschappen)

Veel water, e-reader om recepten op te zoeken, en sporen van een verfrissende duik!

Het eindresultaat, een beetje op z'n kop

Gamba's op de BBQ

De tafel

Leave a Reply

