Het kookboek komt er aan


Dat wordt de komende tijd veel op deze plek in deze houding vertoeven!!

Doordat ik een tijd geleden op mijn blog een bericht plaatste over het kookboek waar ik mee bezig ben, kreeg ik een enthousiaste reactie van (onder andere) Eva de Beijer van Missnatural.nl. Ze zag wel iets in het kookboek en ondertussen zijn we samen gaan brainstormen over hoe we dit samen kunnen uitvoeren. Voordeel, zij kan vormgeven, ik heb alle teksten zo goed als klaar. Een ultieme combinatie dus.

We gaan hiermee verder, maar niet zonder jouw hulp! We zoeken mensen die willen vertellen over hun gezonde manier van eten. Heb jij je eetpatroon drastisch omgegooid en ben je op een andere manier naar eten gaan kijken? Je krijgt een pagina in het boek waarin je jouw verhaal vertelt. Heb je een website gerelateerd aan gezonde voeding of lifestyle, dan plaatsen we de link erbij. Als tegenprestatie vragen we je het boek te promoten op jouw blog/site.

Laat een comment achter of stuur me een persoonlijk bericht, dan nemen we de details door.

Groetjes Irene

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 thoughts on “Het kookboek komt er aan

    • Ha Sara, zag dat je ondertussen ook getrouwd bent op je blog:)
      Als je wilt, kun je me altijd nog helpen ik ben het ondertussen wel aan het redigeren, maar in dit proces kan ik nog wel wat hulp gebruiken (bijvoorbeeld ook met het uittesten/fotograferen van enkele recepten).

Leave a Reply

