Best wel grappig…

Vandaag surf ik naar kookblog Rozemarijn vanwege het bericht dat nummer 3 heet. Het gaat over de Just Eat-top 50 van Nederlandse Foodblogs. Kookblog Rozemarijn staat op de derde plaats. Ik ga naar de site en scroll door de lijst, benieuwd welke blogs er nog meer in staan. Maar belangrijker natuurlijk, staat mijn blog er tussen? Ik geloof er niet zo in.

Een selffulfilling prophecy noemen ze het wel, want ik zie mijn blog er inderdaad niet tussen staan…. Jammer. Misschien volgend jaar…. Ik zie dat je suggesties kunt insturen, daar denk ik wel over na maar stel het toch nog even uit. En dat is maar goed ook.

Want een paar uur later open ik mijn mailbox en daarin zie ik een mail van Just Eat. Dat ik in de top 50 sta, vanwege “de combinatie van je focus op gezond en vers eten en interactieve categorie “eet mee”. Toch wel apart als je bedenkt dat Just Eat een site is waar je online je eten kunt bestellen (en daar is natuurlijk niets zelfgemaakts bij). Onder het motto meedoen is belangrijker dan winnen, ben ik bijzonder blij met mijn 46e plek!!

Ennuh vanaf nu doe ik weer de positieve kant van ‘The Secret‘. Geloof erin en het komt goed!

Leave a Reply

