1,5 jaar!

Vandaag is het precies 1,5 jaar geleden dat ik mijn eerste bericht plaatste. Ik begon met dit blog omdat ik het leuk vond om mijn ideeën over eten te delen en vooral te vertellen wat ik af en toe maakte. Dat groeide uit naar het schrijven van recensies over boeken, films, sites en restaurants, en tips voor evenementen.

In de winterperiode vorig jaar had ik veel tijd om te bloggen. In die periode schoten mijn bezoekersaantallen omhoog en daardoor ging ik steeds meer schrijven. Door mijn werk als flottieljeleidster de afgelopen maanden kon ik me niet volledig richten op koken en het ontdekken van nieuwe recepten en schrijven van recensies. Nu heb ik weer meer tijd en dus post ik weer regelmatiger een bericht of recept.

De oplettende lezer ziet dat ik mijn thema heb veranderd. Ik ga de komende tijd op zoek naar de ultieme uitstraling van mijn blog, met foto’s die passen bij de gerechten en professioneler zijn dan een groot aantal foto’s wat ondertussen gepubliceerd is.

Heb je tips of suggesties wat je leuk vindt aan mijn blog, wat vooral moet blijven en wat ik wat jouw betreft achterwege kan laten? Laat het me weten en laat een reactie achter of stuur me een mail!

Leave a Reply

