Het boek krijgt steeds meer vorm….

De laatste dagen ben ik druk met het schrijven en redigeren van mijn boek. En er komt steeds meer bij. Steeds meer mensen die hun verhaal willen vertellen of die recepten uitproberen. Het is super om dat op deze interactieve manier te doen. Maar het mag natuurlijk altijd meer!

Omdat ik pas volgende week naar NL kom heb ik besloten de deadline wat te verlaten. Je hebt nu dan ook nog tot 7 november om recepten uit te proberen en een reactie in te sturen.

Eind november vindt er een evenement plaats rond de lancering van het boek. Houd de site in de gaten voor meer informatie.

Dus wil je nog mee doen? Ik wacht je reactie af!

Leave a Reply

