Koken is een geweldig vak!

Pompoensoep maken

Pompoensoep maken

Mijn eerste actie op mijn to do lijst in Nederland: het wijzigen van mijn inschrijving bij de Kamer van Koophandel.

Ik stond daar ingeschreven als tekstschrijver, journalist en communicatieadviseur. Daar voelde ik me niet meer helemaal happy bij. Ik werk ook steeds minder in dat vakgebied. Vanaf nu ben ik dan ook:

Culinair schrijver en kok op locatie

En hoe meer ik me toeleg op die titel, hoe beter het voelt. In Nederland krijg ik ontzettend veel energie van de enorme hoeveelheid variatie aan groente in de winkels en op markten, koken in echte keukens, gesprekken over eten en het schrijven van mijn kookboek. Er zijn zoveel leuke mensen die met eten bezig zijn en nieuwe bedrijfjes beginnen of concepten ontwikkelen, daar ga ik de komende tijd veel over vertellen!

Mijn carrièreswitch staat zwart op wit, nu de opdrachten die erbij horen nog!

De foto is gemaakt op het moment dat mijn kookcarrière eigenlijk begon, ruim twee jaar geleden in de Berghut.

Leave a Reply

