Superfoods

Gedroogde goji bessen - superfoodZoals ik al wel eens heb verteld, schrijf ik af en toe artikelen voor de site Missnatural.nl.  Met grote tussenpozen (omdat ik gewoon echt niet weet waar ik de tijd vandaan moet halen) schrijf ik op deze site over superfoods.

Superfoods zijn die voedingsmiddelen die je – volgens Raw Food guru David Wolfe – aan je eten moet toevoegen om echt gezond en lang te kunnen leven. Zelf ben ik door zijn boek Superfoods begonnen met het eten van Goji bessen. Een heerlijke aanvulling op mijn dagelijkse ontbijt. De eerste twee superfoods die ik heb behandeld zijn de Goji bes en Raw chocolate. Raw-chocolat-goji-bessen-super-foodDe komende weken behandel ik de overige 8: Maca, Bijenproducten (honing, bijenpollen, propolis), Spirulina, AFA Blauw-groene algen, Fytoplankton, Aloe Vera, Hennep zaad, Kokosnoten en kokosproducten. 

Volg missnatural.nl voor meer verhalen over superfoods!!

Leave a Reply

