Een weekendje weg? Ga naar Turijn!

Turijn ontdekken met InTo Turijn is een geweldige stad voor een citytrip. Omdat de stad nog niet overbevolkt is door toeristen kun je er rustig door de straten slenteren, heerlijk eten in de beste (slowfood)-restaurants, shoppen en genieten van architectuur en cultuur. En als groot fan van deze stad wil ik vandaag even aandacht besteden aan een geweldig initiatief van een goede vriendin van mij.

Claudia is onlangs gestart met InTo is een nieuwe reisorganisatie die unieke citytrips organiseert. De tours zijn ingedeeld in Culture, Food and Wine, Photography, Markets, Business en Learn & Enjoy. Zo kun je een 6 daagse kookcursus boeken, lange of korte culturele trips of op zoek naar antiqiteiten met een bezoek aan een groot aantal markten.

Turijn ontdekken met InToHet leuke van deze tours is dat ze helemaal niet duur zijn, maar bovenal dat je wordt rondgeleid door (jonge) mensen die geboren en getogen zijn in Turijn. Ze kennen de stad op hun duimpje en hebben de beste plekken geselecteerd voor jouw overnachting en diners. Je slaapt in een bed & breakfast en eet op bijzondere plekken, waar je zonder tourguide niet zo snel zal komen.

Kijk eens op de site voor meer informatie en laat je inspireren door de prachtige foto’s en verhalen van Turijn. Zelfs ik, die dacht dat ik de stad al goed kende werd absoluut verrast.

One thought on “Een weekendje weg? Ga naar Turijn!

  1. Het likt me leuk, ik heb er in elk geval heel veel zin in. Voor de tweede maal nu naar Turijn. Ditmaal iets korter. Ik zal je laten weten hoe het was.

    gr

    Martina.

    PS: leuke site trouwens, met goede info

Leave a Reply

