Leuk nieuws

Gisteren had ik een wel heel bijzondere dag. Zoals ik al schreef zou ik op de Streekmarkt zijn voor een speciale gelegenheid. Die gelegenheid wilde ik nog even geheim houden, maar die maak ik vandaag bekend.

Vanaf nu is mijn boek namelijk te koop bij een nieuwe winkel op de Twijnstraat 21, genaamd De Levensgenieter. De winkel is nog niet officieel geopend (dat gebeurt op 12 augustus).

De winkel straalt een enorme rust èn krachtige energie uit. De eigenaren Nanette en Charles zijn echt fantastische mensen en creëren een sfeer die je op weinig plekken tegenkomt. Het is onbeschrijfelijk wat er in de winkel gebeurde toen wij er waren. Het zorgde er in ieder geval voor dat voor mij alles op z’n plek viel.

De Levensgenieter is er voor mensen die houden van bijzonder eten en drinken, producten met een verhaal. Je vindt er prachtige wijnen, speciaal bier, redbean koffie, verse thee en theebloemen, olijfolie, hennepolie èn vanaf nu ook mijn kookboek Natuurlijk! Eten!.  Naast deze producten is er een grote koffietafel waar je aan kunt schuiven voor zeer bijzondere gesprekken.

Vanaf 12 augustus is De Levensgenieter op donderdag, vrijdag en zaterdag open van 10 tot 19 uur. Op maandag, dinsdag en woensdag zijn ze open op afspraak. Ik kan alleen maar zeggen, loop eens binnen en laat je verrassen, het is zeker de moeite waard!

One thought on “Leuk nieuws

  1. Pingback: Streekmarkt in Utrecht | Alles over eten

Leave a Reply

