Boek: De Free Range Cook

Free Range Cook | Annabel LangbeinAnnabel Langbein, voor mensen die wel 24kitchen kunnen ontvangen een bekende kok. Voor mij niet…. Althans voor ik haar boek De Free Range Cook ontving.

Nu ben ik ook fan! Het is een heerlijk boek met prachtige foto’s, heerlijke gerechten en verhalen van koken uit de natuur. Daar houd ik van, met de prachtige foto’s van het Nieuw-Zeelandse landschap wil ik zo emigreren!

In haar boek vind ik een recept dat ik zelf ook al regelmatig maak, hartige taart met gecarameliseerde ui. Er staan heerlijke recepten in voor platte broden (met als verrassend ingrediënt aardappelpuree, waardoor het brood een paar dagen heerlijk zacht blijft).

Er staan zoveel geweldige recepten in dat ik het liefst dagenlang met dit boek in een huis ergens buiten wil gaan zitten en dan maar koken, alles uit proberen met de beste ingrediënten.

De Free Range Cook van Annabel Langbein is uitgegeven door uitgeverij van Dishoeck, wil je ook een exemplaar, bestel deze dan hier.

2 thoughts on “Boek: De Free Range Cook

  1. Pingback: Recept: Gesmoorde rode ui | Alles over eten

  2. Pingback: Foodblogevent recept: Hartige taart met ui en pompoen | Alles over eten

Leave a Reply

