Winkel: Serviesshop.com

Bij een lekker diner hoort natuurlijk mooi servies. Eten wordt leuker met een mooi gedekte tafel waar aandacht aan is besteed. Vanwege mijn reizende leven de afgelopen jaren was het kopen van servies iets waar ik weinig aandacht aan besteedde. Het was allemaal leuk om naar te kijken, maar niet praktisch om te kopen, want meenemen kon ik vaak toch niets.

Nu ik weer terug ben in Nederland en ik daar weer iets meer ruimte voor heb werd ik dan ook blij verrast met het aanbod van servies van Serviesshop.com, een webwinkel waar je de leukste en hipste serviezen kunt kopen.

Ik wilde een keuze maken voor servies wat ik goed kan gebruiken tijdens mijn catering-activiteiten, maar wat ook leuk is om te zien. Daarom heb ik echt dagen rondgesnuffeld op de site, wilde ik borden, mokken, schalen of textiel? Alles is te vinden en er zijn zoveel verschillende serviezen dat ik echt maar moeilijk kon kiezen. Wilde ik lief en romantisch, stoer of degelijk?

Op serviesshop.com vind je 9 verschillende merken variërend van Pip Studio, lief! lifestyle, Stapelgoed, Lily’s cupcakes, maar ook At home with Marieke en VT wonen. Je kunt zoeken op merk of op het onderdeel van het servies wat je nodig hebt.

Het eindresultaat - Serviesshop.comOp advies van mijn moeder heb ik uiteindelijk een kleurenthema (blauw) gekozen en daar ben ik mee gaan winkelen. Het eindresultaat zie je op de foto, 5 verschillende kommen

Het bestellen via de webshop gaat makkelijk, het hele proces verliep soepel en snel. Je krijgt een nette bevestiging van je bestelling en dan is het wachten… Bij mij duurde dit helaas wat lang door een fout bij de verzending (ik kreeg wel snel een reactie toen ik aangaf dat het er nog niet was). Toen de doos er eenmaal was kon ik lekker gaan uitpakken, het servies is goed ingepakt en kan dus echt niet kapot gaan tijdens de verzending. Afgelopen zondag kon ik het servies voor het eerst gebruiken tijdens een bijzonder leuke cateringklus (zie foto).

Over Serviesshop.com

Serviesshop.com is ontstaan uit passie voor design en online verkoop. Dankzij een goed contact met een grote leverancier van serviezen en woonaccessoires van trendy merken was de keus snel gemaakt om een online serviesshop te starten. Serviesshop.com is één van de shops van De Nieuwe Zaak Retail, onderdeel van De Nieuwe Zaak, een bekend ecommerce bureau in Zwolle.

Door onze nauwe samenwerking met de leverancier kunnen we snel anticiperen op ontwikkelingen in de markt. Zo kunnen wij onze klanten steeds de meest trendy serviezen aanbieden. De opslag en verzending van het breekbare servies ligt in handen van een grote logistieke partner in Nederland. Zij zorgen ervoor dat de bestelde serviezen de volgende werkdag ongeschonden bij de klant wordt geleverd.
Klantenservice staat bij Serviesshop.com hoog in het vaandel. Met een team van 3 medewerkers staan wij dagelijks de klant te woord. Wij hechten veel waarde aan de beoordeling van de klant. Wij vragen klanten dan ook om een beoordeling achter te laten nadat ze hun bestelling van Serviesshop.com hebben ontvangen. Door deze feedback zijn wij in staat onze klantenservice constant te verbeteren.

Leave a Reply

