Een warm welkom!

De Culinaire HuiskamerDat kreeg ik afgelopen week tijdens mijn verhuizing naar mijn nieuwe woonplaats! Al voor ik verhuisde ontdekte ik dat er net een nieuwe kookwinkel was geopend in Lemmer, De Culinaire Huiskamer.

De Culinaire HuiskamerDus ik had alvast een afspraak gemaakt met eigenaresse Yvonne Derks en afgelopen donderdag ontmoetten wij elkaar in haar winkel. Een zeer warm welkom mag ik wel zeggen. Het eerste wat me opviel in de winkel was de ruime opzet. Grote paden tussen de stellingen, zodat je er ook gemakkelijk met een rolstoel, kinderwagen of scootmobiel naar binnen kunt (en dat werd meteen ook gedemonstreerd door het binnenstromende winkelend publiek).

De culinaire huiskamerIn De Culinaire Huiskamer worden mooie producten verkocht als fruitsappen, jams, thee, koffie, Italiaans servies, een grote hoeveelheid olijfolies en azijnen en wijn. Ook verse producten als heerlijke kaas en worst. Daarnaast kookboeken en heel veel leuke kookcadeautjes!

En vanaf deze week wordt ook mijn boek Natuurlijk! Eten! hier verkocht. Het leuke is dat de uitstraling van de winkel èn van mijn boek bijna naadloos op elkaar aansluiten. Het hout op de voorkant van mijn boek lijkt bijzonder veel op het hout wat gebruikt is bij de inrichting van de winkel (of andersom natuurlijk;-).

Om onze samenwerking te vieren, is er aanstaande zaterdag een signeersessie in de Culinaire Huiskamer. Vanaf 12.00 uur ben ik daar om de gekochte exemplaren te signeren. Tijdens die dag ook nog voor de aantrekkelijke prijs van 17,50 euro.

En het is Lemsterweek in Lemmer, dus zijn er allerlei feestelijkheden in het dorp. En de zon gaat schijnen zaterdag, dus een mooi moment om eens te kijken in deze gezellige plaats aan het IJsselmeer.

Leave a Reply

