Nieuw uiterlijk en leuke actie!

Zoals jullie kunnen zien, heb ik het uiterlijk van mijn blog een beetje veranderd. Het kostte even wat moeite, dus als je zondagavond hebt zitten surfen op mijn blog, dan heb je waarschijnlijk steeds een andere achtergrond gezien… Mijn excuses. Ik had een beetje ruzie met het template.

Sorry voor mijn afwezigheid de laatste tijd. Verhuizen kost toch altijd weer meer tijd en het laatste half jaar hebben we gekampt met slecht werkende internetverbindingen en een laptopbatterij die niet langer dan 10 minuten zonder stroom kan. Dus vooruit plannen ging bijna niet en steeds als ik dan dacht, ik heb een verhaal, dan kon ik het nergens kwijt….. Maar daar komt nu weer verandering in!

Voorpagina Natuurlijk! Eten! van Irene van GentMet de lancering van het nieuwe uiterlijk van de site en het feit dat ik een paar weken in Nederland ben, heb ik een leuke tijdelijke actie voor je.

Koop je voor 1 juni 2013 mijn boek Natuurlijk! Eten! krijg je wel 5,00 korting. Je koopt het boek dan dus niet voor € 19,95, maar voor slechts € 14,95. Ga dus snel naar de webwinkel en bestel je exemplaar van Natuurlijk! Eten!

Leave a Reply

