Ebook nu helemaal suikervrij

Natuurlijk! Eten! suikervrije editie ebookDe afgelopen dagen ben ik bezig geweest met iets wat al heeel lang op mijn to do lijst stond. Ik heb het ebook van Natuurlijk! Eten! geredigeerd. En ik heb niet alleen de tekst doorgelopen en aangepast, ik heb ook een aantal recepten veranderd. Waarom?

Ik merk dat ik zelf vrijwel geen suiker meer gebruik. En dat er ook in de media en onder liefhebbers van gezond eten steeds meer vraag komt naar suikervrije recepten. Daarom heb ik deze nieuwe editie helemaal suikervrij gemaakt.

Aan het werk, op zoek naar een goede locatie voor Natural Bite

Om dat te vieren èn omdat Miss Natural deze week ‘De week zonder suiker‘ organiseert, heb ik een aanbieding voor iedereen die deze maand het ebook van Natuurlijk! Eten! aanschaft.

En als je twijfelt tussen het echte boek en een ebook, download dan even de preview op je iPad of tablet.

Zelf was ik nooit zo enthousiast van een kookboek als ebook, maar sinds ik een iPad heb, ben ik om! Want mijn kookboek ziet er zo gaaf uit op een iPad.. Wow, zulke heldere foto’s, bijna nog mooier dan het echte boek. En je kunt het gemakkelijker overal mee naar toe nemen.

Koop je in september het ebook, dan betaal je € 9,95 in plaats van € 14,95 (de normale prijs van deze editie).

Wil je toch liever de eerste druk van het echte boek? Dat kan natuurlijk ook, deze maand betaal je geen verzendkosten bij aanschaf van het boek. Klik hier om direct te bestellen.

Leave a Reply

