Tijd voor een welverdiende vakantie en vraag om input!

Le Thoronet

Wat een genot!

Vanaf vandaag ga ik genieten van een welverdiende vakantie. Na tien maanden bijna non stop werken in Oostenrijk, Frankrijk en Corfu ben ik er ook wel aan toe.

Komende week reizen we vanuit Griekenland naar Frankrijk, via Bologna en Turijn, om uiteindelijk neer te strijken in een geweldig mooie villa in het zuiden van Frankrijk.

Mijn voornemen is om hier naast uit te rusten ook lekker te koken en genieten van dat wat de Franse keuken te bieden heeft. Helaas ben ik nog niet zo’n kenner van de Franse keuken en nu ben ik op zoek naar leuke gerechten om te maken. Ik heb het kookboek van Julia Child op mijn e-reader staan, daar heb ik afgelopen winter ook best veel gebruik van gemaakt, dus wie weet dat ze me ook de komende tijd hulp kan bieden!

Maar eigenlijk vind ik het leuker om gerechten te maken die jullie me adviseren. Dus de vraag van vandaag, reageer op dit bericht door een recept of receptidee op te sturen, dan ga ik het komende periode maken. Daar ga ik natuurlijk uitgebreid over vertellen en wie weet komen er wel weer wat leuke filmpjes op mijn blog de komende tijd! Het kan een recept zijn, maar ook een ingrediënt waar je benieuwd naar bent of waar ik zeker naar op zoek moet gaan. Houd er wel rekening mee dat het november is, dus de aanwezige groenten zullen anders zijn dan gedurende de zomer;-)

Voor nu neem ik even een paar dagen afscheid, want we gaan via verschillende adressen naar Frankrijk, veel tijd om te bloggen zal er dan wel niet meer zijn!

Leave a Reply

