Leuke nieuwe plek in Turijn

Elk (half) jaar gaan we even terug naar Turijn. Hoewel alles tegenwoordig anders is, verandert mijn gevoel voor de stad niet. Mijn vriendinnen zijn getrouwd en hebben kinderen, dus we gaan minder de deur uit, maar zelf heb ik natuurlijk voldoende tijd om rond te kijken. En zo vond ik dit keer een leuke nieuwe plek in de wijk San Salvario. Dit is de wijk waar ik ooit mijn eerste week door bracht en die wijk is nog steeds erg in ontwikkeling. Leuk dus om te zien dat er een echt thuishuisje is gekomen. Absoluut niet Italiaans, maar wel erg leuk en goed uitgedacht!

Ik laat je het ervaren door de foto’s. We hebben er dit keer ontbeten en een middag doorgebracht en beide waren erg fijn, goede koffie, lekker eten, bijzondere kaart en heel veel bijzondere en verschillende soorten thee.

Teapot (3) Teapot (4) Teapot (5) Teapot (6)

2 thoughts on “Leuke nieuwe plek in Turijn

  1. Hallo Annemarie, wat leuk dat je man daar vandaan komt! Ik heb inderdaad wel eens bij Tre Galline gegeten. Goede tip om nog weer eens terug te gaan inderdaad. Volgende keer als ik in Turijn ben, zet ik het op mijn lijstje!

  2. Hoi Irene, leuk dat jij ook van Turijn houdt! Mijn partner komt uit Turijn en we gaan regelmatig terug. Ik neem aan dat je wel eens hebt gegeten bij de ‘Tre galline’? Dat restaurant is meer dan 100 jaar oud en daarmee het oudste en Piemontese restaurant in Turijn. Het lijkt me leuk als je daar ook een foto-impresie van wilt maken, of eventueel een gerecht uitlicht.

    Groetjes Annemarie

Leave a comment