Huiskamerrestaurant

Natural BiteVoor de lezers van mijn nieuwsbrief is dit bericht niet zo nieuwswaardig, want daar heb ik de start van mijn huiskamerrestaurant en andere activiteiten van Natural Bite al aangekondigd.

Voor wie mijn nieuwsbrief nog niet leest (je kunt je hiernaast met één klik aanmelden), bij deze dan het nieuws dat ik vanaf 21 september mijn huiskamer inricht als huiskamerrestaurant, onder de naam Natural Bite Home. Dat betekent dat je uit eten kunt in huiselijke sfeer!

De eerste avond dat het restaurant geopend is, is op vrijdag 21 september a.s., dan kun je genieten van een heerlijk 4 gangen vegetarisch diner. Voor dit diner vraag ik geen vaste prijs, maar jij bepaalt wat je het waard vindt.

Op zondag 30 september a.s. is een try out van mijn nieuwe producht Natural Bite Tea, een high tea met natuurlijk, lekkere zoete en hartige taarten en hapjes. Ook hier geldt dat jij bepaalt wat je het waard vindt.

Voor beide activiteiten kun je je aanmelden via de website van Natural Bite. Daar vind je ook meer informatie over alle andere activiteiten die ik de komende tijd op ga zetten.

Maar eerst ga ik nog even genieten van een paar heerlijke weken zeilen rond Corfu!!

2 thoughts on “Huiskamerrestaurant

Leave a comment